Планування заняття на інтерактивній дошці

Інтерактивні дошки - не просто електронні "крейдяні" дошки. Навчання з їх допомогою набагато ефективніше навчання тільки з комп'ютером і проектором. Щоб максимально використовувати можливості інтерактивної дошки необхідно ретельно спланувати заняття. До того ж уроки, створені на інтерактивній дошці можна використовувати не один раз, і це заощадить ваш час.

Інтерактивні дошки надають широкі можливості викладання різних дисциплін. Багато викладачів зізнаються, що стали планувати заняття на інтерактивних дошках разом з колегами зі своєї кафедри, що призвело не тільки до економії часу, але і поліпшення загальної якості матеріалів.

Програмне забезпечення для інтерактивних дошок дозволяє чітко структурувати заняття. Можливість зберігати уроки, доповнювати їх записами поліпшує спосіб подачі матеріалу.

Завдяки різноманітності матеріалів, які можна використовувати на інтерактивній дошці учні набагато швидше схоплюють нові ідеї. Викладачі, які вже досточно довго працюють з дошками, помітили, що якість їх уроків помітно покращився.

Звичайно, не можна сказати напевно, що результати учнів підвищаться завдяки роботі з інтерактивною дошкою, але багато викладачів помічають, що учні стали більше цікавитися тим, що відбувається на заняттях. Вони активно обговорюють нові теми і швидше запам'ятовують матеріал.

Важливо розуміти, що використання тільки інтерактивної дошки не вирішить всіх ваших проблем моментально. І викладачі зовсім не зобов'язані працювати з нею постійно, на кожному уроці. Іноді дошка може стати в нагоді тільки в самому початку заняття або під час обговорення.

Викладачам необхідно освоїти спеціальне програмне забезпечення для інтерактивних дошок і його основні можливості. Ще важливо визначити, які ресурси можуть допомогти в роботі з інтерактивною дошкою.

Викладання за допомогою інтерактивної дошки має наступні переваги:

  • Матеріали до уроку можна приготувати заздалегідь - це забезпечить хороший темп заняття і збереже час на обговорення.
  • Можна створювати посилання з одного файлу на інший - наприклад, аудіо-, відео-файли або Інтернет-сторінки. Це дозволяє не витрачати час на пошук потрібних ресурсів. Крім того, до інтерактивної дошки можна підключити і інше аудіо- та відеообладнання. Це важливо при вивченні іноземної мови, коли викладачі хочуть, щоб учні могли одночасно читати текст і чути вимову.
  • Матеріал можна структурувати по сторінках, що вимагає поетапного логічного підходу, і полегшує планування
  • Після заняття файли можна зберегти в шкільній мережі, щоб учні завжди мали доступ до них. Файли можна зберегти в первісному вигляді або такими, як вони були в кінці заняття разом з доповненнями. Їх можна використовувати під час перевірки знань учнів.